§1
PRZEDMIOT REGULAMINU
§2
DOBA HOTELOWA
§3
REZERWACJA I REJESTRACJA
500,00 zł na poczet ewentualnych zniszczeń dokonanych przez Gościa.
6. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby lub/oraz po wejściu Gościa do pokoju, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
§4
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób lub osób odwiedzających te ostatnie. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe. Hotel zastrzega sobie prawo do indywidualnej i odrębnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.
2. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowanie się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.
3. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć wszelkie urządzenia podłączone do prądu, w szczególności telewizor i radio, zgasić światło, zamknąć krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.
4. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w razie opóźnienia się 4 Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
§5
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt w wypadku wyraźnej prośby/dyspozycji Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie ulegną one kasacji.
§6
CISZA NOCNA
W Hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
§7
REKLAMACJE
1. Goście maja prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje osobiście przyjmuje biuro mieszczące się: Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Czecha 1, 47-300 Krapkowice, lub drogą elektroniczną poczta@wik-krapkowice.pl
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§8
POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt do Hotelu.
2. Palenie w pokojach oraz przestrzeni publicznej hotelu jest zabronione. Za złamanie zakazu gość zostanie obciążony kwotą w wysokości 500zł brutto za każdą dobę gdzie stwierdzono, że Gość w pokoju palił (zapach, niedopałki, popiół w pokoju). Zakaz palenia dotyczy również papierosów elektronicznych.
3. W Hotelu nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów.
4. Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych świec, grzałek i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
5. Hotel zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pokoju raz na 24 godziny.
6. Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu.
7. Zakazuję się prowadzenia w Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej, jak również działalności hazardowej.